laupäev, jaanuar 31, 2009

täitsa crazy quilt

Eelmisel nädalal olid Roosi käsitööäris õpitubade teemaks crazy quilt. Tegin igaks juhuks ka Isetegijas luuret, mis mind ees ootab. Tõotas tulla huvitav nokitsemine. Esimese asjana tuli õmblusmasinal tükid kokku õmmelda. Nagu ma korduvalt olen kirjutanud, siis õmblemine ei ole minu kõige tugevam külg, või õigemini ütleks täitsa nõrk külg. Aga masin oli seal hea ja kuidagi sain hakkama. Valikus olevad kangad olid täitsa minu meele järele. Kodus oli kohe tunne, et minu masin on traktor ja sellist peenikese musriga kangast minu varudes ei ole (selle nädala Järvamaa kangatretil selgus, et ka poes pole seda saada). Igatahes midagi ma sinna oma varudest siiski juurde vuristasin.
Reedel selgus kohapeal, et mõned usinamad olid suisa paar ööd juba kaunistamisega tegelenud. Mina olin vaid suutnud välja mõelda, et teeksin oma proovitööst sünnipäeva kingiks pinali ja isegi luku ostnud :P Eks see minu valitud lukk oli ka "murelaps", aga midagi sai välja lõigatud ja kaunistamiine võis alata. Kõigepealt masinaga kaunistuspisteid, siis masinaga kaunistuspaelu ja lõpuks panin ka mõned pärlid paika. Ühe vana särgi pealt olin "ärandanud" sinna liimitud liblika ja see sai uue sooja koha pinali peal.
Nii ma sealt siis kaheksa aeg koju tulin. Mehe vanemate kodus sai siis veel tikkimispisteid harjutatud ja öösid pandud ja paelgi neist läbi. Uuele omanikule meeldis see iseäranis.
Eile kui lapsed magama lõpuks läksid, vuristasin ma siis selle vaimusünnitise kokku, nii hästi või halvasti kui oskasin. Hmjah, isegi kantimine ei tulnud välja :(
Panen siia pildid ka, aga õmblemise koha pealt vaadake kohe hästi kaugelt, minge kohe ekraanist kaugele teise seina ;)









Kommentaare ei ole: