laupäev, september 05, 2009

paar õmmeldud asja

Nädala alguses õmblesin pojale lastehoiu tarbeks Ilvesest ostetud kummeeritud impegneerist õuepüksid. Ja nagu minu puhul juba tavaline siis seisid need tunni ajaga kokku vuristatud püksid tükk aega lõpetamata, sest ega pole ju viitsimist allaäärde tunnelisse kummi ajada ja paari trukki ette panna ;) Täna igatahes võtsin ennast kokku ja lõpetasin asja ära :D
Sääre peal on Marge tikitud auto aplikatsioon ja ühe küljeõmbluse vahele tuli meelde ka helkurkant õmmelda :P
Pilt välguta ja












välguga:












Ja siin üks pilt sellest, kui viimasel õmblusel Pätu külla tuleb. Ja muidugi suutsin ma selle õmbluse nii kapitaalse teha, et lahtiharutamine võtaks umbes sama kaua aega, kui uue mütsi õmblemine. Ühesõnaga suutsin viimasel õmblusel kihid valesti kokku seada ja nii ongi müts selline, et serva üles keerata ei saa ja kõrvaklapid on ka serva peal. Aga poja meelest sobib ikkagi :) Hea et mul on ükski laps, kes minu nähtud vaeva hindab ja minu tehtud riideid selga on nõus panema :D

Kommentaare ei ole: