teisipäev, märts 22, 2011

mõned kõrvarõngad ja kootud palmikutega müts

ILUSAT ALANUD KEVADET KÕIGILE MINU BLOGI LUGEJATELE!

Ilmad lähevad soojemaks ja kahekordsest alpakavillasest lõngast müts on mu pojale ringi jooksmiseks liiga palav. Kudusin siis varumütsi Rowan Silk Wool DK (50 % meriino, 50% siid) 50 g = 100 m, lõngast. Mõneltki poolt olen kuulnud, et kipub toppi minema see lõng, nüüd on võimalus vaadata, kas see on ka nii. Kududa oli iseenesest täitsa mõnus teda. Ja järgi proovimiseks ma need 2 tokki tegelikult ostsingi ;) Pulloverist. Vardad 4 mm.
Mustri leidsin Ravelry-ist. Muster ise siin. Minu Ravelry kontol on veel paar pilti.













Lisaks nokitsesin teha mõned kõrvarõngad tellimise peale.
H-le rohelised pisikesed liithelmestega:











Ja Kertule 2 paari:











2 kommentaari:

kertu ütles ...

mulle Kertule? väga armsad, meeldivad :)

Helle ütles ...

Sulle :)