esmaspäev, mai 02, 2011

veidi orienteerumisest

Selle aasta päevakud on hoo sisse saanud. Olen juba kolmel Põlva teisipäevakul jalga sirutamas käinud ja punkte jahtinud/läbinud.
Pärast esimest Põlva linnas toimunud päevakut olid lihased ikka valusad. Aga mida seal ikka tahta, kui terve talve jooksul pole jooksusammu tehtud ja suusakilomeetreid sai ka vaid 4 läbitud (suusasaapad tahavad minu kanda auku teha ja nii mina nedega enam ei mängi (loe: sõida)).
Pärast teist päevakut tuli juba lootus, et ehk on siiski kusagil mingi vana põhi olemas :), samas kolmandal päevakul ei tulnud õige tunne enne raja viimast osa.
Eks näis, mis homne toob ja kas üldse õnnestub tõbiste laste kõrvalt minna.

Peale päevakute oli ka üks "päris" võistlus: Jüriööjooks Keilas. Kui mul võimalust on olnud, olen sellel võistlusel ikka jooksnud, seekord JOKA teises võistkonnas. Alguses oli päris kõhe öisesse metsa minna, aga pikapeale tuli meelde, mis reegleid öine orienteerumine eeldab ja sai väikese rütmi sisse. Finišisirgel tegin aga ümber lombi jooksul "vale" teevaliku, jalg libises ja terve külg oli porine...oli siis seda vaja. Tulemus ise oli keskpärane, vigasid lipsas sisse aga midagi katastroofilist ka ei olnud. Jooksuvorm on minust veel kaugel...

Sellel nädalavahetusel aga andsin oma väikese panuse Ilves 3 korraldamisse. Piirduma pidin siiski kahe päevaga kolmest, sest pere pisemal tekkis laupäeva õhtuks palavik ja pühapäeva veetsime siis virilatena kodus. Aga Nele olevat minu asendamisega suurepäraselt hakkama saanud.

Täna õhtul on teine tund Jooga 1 kursusest. Jooga on minu "treeningkavas" jaanuarist ja mulle on see meeldima hakanud. Hea rahulik koht, kus ennast argipäevast välja lülitada.

Kommentaare ei ole: