pühapäev, oktoober 02, 2011

vihmapüksid ja katsetused trikotaažkangaga

Väljas on ilm väga tujukas. Kord sillerdades naerev, samas lahinal nuttev.
Võtsin välja oma impegneeri (orava)varud ja vuristasin suurele poisile 2 paari pükse. Esimesele unustasin küljeõmblustele helkurid panna. Panin siis tavalised helkurid ette ja taha. Teised püksid said juba külgedele helkurkandid. Kangatükid hakkavad järjest väikemaks jääma, seetõttu sai ka teine paar pükse selline rõõmsalt lapiline. Väga heledaid ei tahtnud ma poisi pükse teha ;)
Lõige ikka vana hea- Käsitöö sügis 2009. Suurus 110 cm, kuid sääred on pikemad, kui lõikel kujutatud. Järgmine suvi ilmselt tuleb suuremale lõikele "üle kolida", sest poisil on pikkust juba 110 täis ja peagi jääb see lõige puusadest kitsaks...seni aga :)













Ja trikotaaži õmblemisega teen ka aegamisi tutvust. Päris nii välja veel ei tule, kuidas ma soovin. Eks ma järjest käin teadjamatelt nõus küsimas nende kohtade kohta, mis mul viltu kisuvad.

Tütrele õmblesin paksust trikotaažist püksid (lõige Ottobre 04/2008 mudel Simo). Suurus 92 cm. Alumisse äärde soonikut ei pannud. Ilmselt siiski oleks võinud. Järgmine kord siis targem ;)













Ja raglaanlõikeline särk, mille õmbluskvaliteediga ma eriti rahul ei ole aga kusagilt peab ju õppimist algama. Lõige Ottobrest 6/2008.

Kommentaare ei ole: