laupäev, veebruar 25, 2012

mõned sirged õmblused

Kui lapsel on jonnituju võib talle veidi rõõmu tuua...uus padjapüür. Juhul muidugi, kui see on roosa :D
Soomes käigu ajal ostsin tütrele mõeldes roosat baleriinidega kangast ja nüüd valiti just see välja uue padjapüüri kangaks. Paar sirget õmblust overlockiga, siis paar õmblus tavamasinaga, paelad ja voila!

Kuna aga teadagi üks ei saa ilma teiseta jääda ehk suurem vend ei lepi, kui tema ka ei saa uut padjapüüri, siis sai ka tema ammu lubatud padjapüüri. Mardilaadalt oli talle selleks tarbeks ka draakonitega linane kangas ostetud (oi kui ammu juba ju). Ka seal oli teha vaid mõned sirged õmblused ja juba võis unenägusid nautima minna. Poisile väga meeldib kuulata, kuidas padjapüüri draakonid on tema kaisudraakonile külla tulnud ja tahavad koos temaga unenägusid vaadata ;)
















Ja kolmaski sirgete õmblustega asi sai õmmeldud, Olime kutsutud sünnipäevale. Kuna ma eriline poest ostetud kinkekottide fänn ei ole, paberiga ka ei viitsi mässata (loe: paberisse ei oska pakkida nii, et ise rahule jääks), võtsin hoopis kätte ja õmblesin kinkekoti. Ehk leiab see hiljem kasutust mõne mänguasja või riideeseme varjupaigana :) 

5 kommentaari:

Barbaara Lohe ütles ...

On sul aga hõlbus lastele rõõmu valmistada! Kas sa kujutad ette, kui palju mina pean vaeva nägema, et laps saaks uue voodipesukomplekti, õieti kõll - kui kaua see aega võtab, kuni ma emale ütlen, et võiks miskit olla, ja siis ta teeb - teeb küll hea meelega - aga ikkagi. Selleks ajaks, kui asjad Tartus kohal põhjapoolsest Kesk-Eestist, on ikka päris mitu jonnituju mööda saanud vahepeal. Ja no ilusad on su tehtud asjad, seda nagunii :D
Maia

Mytsi Wabrik ütles ...

Ma teen pidevalt nii, et kinkekoti õmblen hoopis. Täiskasvanutele teen poekoti ja lastele aknaga mänguasja koti. Laste puhul on nii, et nemad on kotist olnud rohkem vaimustuses kui kingist endast:))

Sellega tuli meelde, et homme jälle üks sünnipäev ja mul on kingikottide varu otsa saanud...(lippasin masinat välja kookima:D)

Helle ütles ...

Maia, kui Sul teinekord väga kiiresti vaja on ja mul hea tuju on :P (mitte jonnituju) siis pöördu julgelt ;)

Kuidas neid aknaga kotte tehakse, s.t. mis akna materjaliks on? Äkki on ärisaladus? ;)

Barbaara Lohe ütles ...

Pisiingel, see on taas seesama, et ma ju ei taha kala, ma tahaksin õnge ja oskust seda kasutada :D Paraku, see on minu puhul üsna ulmeline teema :D

Helle ütles ...

Ma võin Sulle kohapeal ka oma õngesid kasutada lubada ;)