esmaspäev, mai 07, 2012

Kampsun Harvest Moon

Tegelikult on kampsun juba mitu nädalat kasutuses aga lükkasin kogu aeg sellest kirjutamist edasi. Kord polnud pilte, siis jälle aega...nüüd võtsin viitsil sabast ja asusin kribama.
Alguse sai kõik sellest, et Veronika palus FB-s linkida toredaid Cascade lõngast kudumeid. Leidsin kampsuni Harvest Moon. FB-s meeldis see teistelegi ja nii sai sellest Mustrimaailma foorumis kooskudumise kampsun.
Tartust oli käegakatsutavaks kuduseltsiliseks Jutapille, kes ei lasknud mu motivatsioonil isegi siis langeda, kui neljast kootud tokist kolm tuli üles harutada.
Kokku sai seda kampsunit kootud 2,5 nädalat. Ja viimasena jäi talle veel sobiv nööp leida. Liannis oldi igati abivalmilt mu murele lahendust otsimas ja nööbi ma sealt ka sain. Nii ta lõpuks valmis saigi.
Tehnilised andmed:
Lõng Katia Miski, 100 % beebilaama vill, 50 g = 75 m, kulus 14 tokki.  Vardad 3,5 mm ja varrukatel 4 mm.
Ja nüüd pilte ;) (veel rohkem pilte Ravelrys)
Esimesed kolm pilti on olemas tänu Jutapillele ja tema mehele :)









6 kommentaari:

Meeli ütles ...

Hästi armas! Tundub, et pikemana on see kampsun eriti veetlev, õigemini kandja teeb selle veetlevaks :).

Helle ütles ...

Ma kudusin tõesti ta nii 5 cm pikema, kui mustris kirjas. Mulle tundub sinu lukuga variant ütlemata praktiline ja samuti väga kena (värv mmm...).

Monika ütles ...

Väga ilus kampsun! Ei väsi tänamast, et kooskudumise korraldasid ja minugi kaasa vedasid :)

Helle ütles ...

väga lahe kooskudumine on olnud :)
Teinekord jälle ;)

anka ütles ...

See kampsun on ikka imekena. Sobib sulle suurepäraselt! Ma tänan samuti, et koos kuduma kutsusid, kuigi mul veel varrukad pooleli:P

Barbaara Lohe ütles ...

Missan'd nii väga ikka kiidad, ilma sinuta poleks meil kellelgi seda kampsi, seega on ainult tore, kui keegi sai nõu või jõuga natuke ka sulle abiks olla. See oli tõepoolest tore koos-virtuaal-sünkroon-simultaan-paralleelkudumine!