esmaspäev, detsember 01, 2008

Koolitunnis

Kursusel olin mina täna ainukesena kohal. Neljast korras ühel pidas mind lumi oma vangis, muul ajal olen kohal olnud ja tuleb välja, et kõige tublimalt. Alustuseks valmistasin riidest roosi. Lihtsalt tehnika mõttes. Nimetaks seda prooviroosiks ja pilti ei ole sellest ka.





Omale vajaliku asjana tegin aga toolikatted. Meie väikemees on klapptooli istumisalusele küüned taha saanud ja selle vakstumoodi katte auguliseks teinud. Täna õhtul siis Rahvaülikoolis õmblesin uued katted, mille loodan homme klammerdajaga toolipõhja külge saada. Täna oli ka esimene kord, kui ma ääristusmasinat kasutasin. Ei olnudki nii hull, kui ma kartsin. Aga katetest siin pildid ka. Materjaliks sai ühtede vanade teksade sääred. Kaunistasin sik-sak õmblusega.

Kommentaare ei ole: