esmaspäev, juuni 01, 2009

Vahepealsed tegemised

Vahepeal tuleb katta tühik, mis on ligi nädala pikkuseks juba veninud. Aga alustan siis.
Esmaspäeval käisin Eloga jooksmas Swedbank tervisejooksul. Minu jaoks on see mõnus tervisesörk.
Teisipäeval oli Põlva teisipäevakute järjekordne etapp. Metsas ei tahnud kohe kuidagi see õige keskendumise tunne tulla. Tegin mõned vead ka, aga...hommikul oli mul arvutiekraanil aken lahti, mis näitas, et olin 3-nda raja kõige kiiremini läbinud. Müstika oskan ainult öelda.
Kolmapäeval jäi paberitegemise kursus ära. Ja see oli kursus, kus lootsin ka oma tuttavaid ja sõpru näha, kellele olin "reklaami" teinud.
Reedel käisin Roosi Äris ehteid põimimas. Sain valmis sellise käevõru:



















Pühapäeval heegeldasin valmis juba mitu nädalat minuga kogu aeg kotis kaasa rännanud poja rätt mütsi:












Kaalulangus: 58 grammi

Materjal Novita Tennessee; heegelnõel nr.2
Idee Mütsiraamatust

Lisaks sellele olen kudunud eelmisel kuul (hmm, kella järgi juba üleeelmise) alustatud Pääsusaba. Ja hetkeseisuga on jäänud veel viimane mustririda ja siis mahakudumine, pesemine ja vormimine.

Kommentaare ei ole: