neljapäev, september 17, 2009

Lillekee ja filmielamus

Mul on veel täiesti rääkimata, et reedel käisin Roosi äris Roosi Stuudio poolt korraldatud õpitoas. Seekordseks teemaks pärlid ja lillekee. Mina olin selle skeemi järgi keed alustanud juba millalgi juuli lõpus aga ajapuudusel oli ta mul poolikult ootamas...reedel siis sain rahulikult maha istuda toredas seltskonnas ja keskenduda kee lõpetamisele. Ja see ka õnnestus mul :) Kaasa võtsin ahjusoojad küpsised. Fotoaparaat ehk "seebikarp" oli ka kotis, aga ununes täiesti välja võtmata. Ehk siis sellel reedel on pea klaarim. Seekord peaksime tegema rukkilille ja huvitavat keed helmetrossil.












Eile käisime Kadriga Beebiga kinno raames vaatamas filmi Julie&Julia. Kui sellele filmile mõelda, siis tuleb soov haarata kokaraamat ja midagi uut ja huvitavat katsetada :D

Kommentaare ei ole: