esmaspäev, veebruar 14, 2011

otsin heegelniiti, äkki keegi saab aidata

Kunagi ammu alustasin ühe suure asja heegeldamist. Aga juhtus nii, et too hetk ei raatsinud/saanud kogu vajaminevat kogust heegelniiti ostetud ja nüüd olen juba paar aastat tulutult otsinud vajaminevat heegelniiti. Poes on küll saada sama värvikoodiga toode, aga partii on erinev ja värvierinevus on ka kohe olemas.
Ehk leidub minu blogi lugejate hulgas keegi, kellel on paremate päevade ootel Steinbach Wolle Maxi värv 004 ja partii 4939. Ehk annab läbirääkimisi pidada...
Ootele jäädes:

2 kommentaari:

Kata ütles ...

Mul on seda kollast, aga partii 36-midagi.

Kas Sa sujuvat üleminekut ei saa teha? Sedasi, et vahepeal on siiruviiruline ja pärast teist värvi?

Helle ütles ...

Ma jätan su lahke pakkumise meelde :) Aga ma veel otsin ja loodan väheke, et ehk kellegil on seda õiget partiid ka.