teisipäev, oktoober 04, 2011

seelik väikesele tüdrukule

Viimasel ajal olen satunud huvitavate õmblusõpetuste peale. Kui ma seda õpetust nägin, tekkis idee.
Pühapäeval on Tartus avatud vaid Kanga ja Nööbi kangakauplus ja sinna ma oma jalad seadsingi. Valisin veidi printsessilikku kardinatülli. Siis veel roosa puuvillase kanga. Ning lisandiks kena roosa läikiva kandi. Väga abivalmis ja tore müüja oli mulle selle kõige juures abiks.

Täna siis tegin õmblustöid, kui veidi hingetõmbeaega anti ;) Tüdruk käis pidevalt luurel, kas proovida ka saab. Kardinatüll sai roosa kandi, alusseeliku äär on esialgu niisama tagasi pööratud aga ma mõtlen veel ehk panen sinna pitsi kauniduseks lisaks :P

Materjalikulu oli umbes 0,4 m puuvillast alusseelikuks, 0,5 m tülli ja 1,5 m kanti. Lisaks veel vööümbermõõdu jagu kummi. Tunnike tööaega ja voila!
























Postituse lõppu veel pilt eelmise postituse pükstest jalas. Pandi küll tagumine pool ette, aga nii kangesti oli pildile vaja :D

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

No ma ei imesta, miks käidi proovimist lunimas. Väga armas :). Ja Kaur on ka lahe. Tervitused juntsudele :).

kaili