reede, aprill 20, 2012

Spordist ka...

...pole ju nagu ammu rääkinud ;) Aga ega ausalt midagi väga rääkida ei olekski, kui uus hooaeg poleks algust saanud.
Kui päris algusest alustada, siis kõige esimene selle aasta ülesastumine oli mõttespordis. Osalesin 11. märtsil EMV Sudokus (pilte näeb siit). Eelmise aasta 23. koht tuli vahetada 30. koha vastu ja punktegi kogunes 12 võrra vähem. Vähese trenni viga :P Aga mis sa teed, kui kuduhaigus on nii suur, et segab trenni teha :D

Ja seejärel sai ka jalg valgeks: osalesime Maiaga 28. märtsil Tartu Linnasprindil. Tulemuseks  16. koht 86 naiskonna seas. Teen sügava kummarduse võistkonnakaaslasele.
Siis saabus aprill ja Põlva teisipäevakud















Pilt Põlva Kobrase teisipäevakute kodulehelt.

Osalenud olen mõlemal toimunud etapil :)
Kahe etapi vahele jäi ka üks imeilusa ilmaga pühapäev, kus ma jooksmas käsin ilma kaardita ja niisama trenni mõttes (ja isegi 2 x). Aitäh Maiale seltskonna eest :) Mis sa ära teed, kui üks vaba päev kingitakse...
Sel nädalal olen peale teisipäevaku ka kolmapäeval ja neljapäeval metsas käinud. Aga siis lastega jalutamas.
Kaur suutis mind oma entusiasmiga Otepää kolmapäevakul meeldivalt üllatada ja neljapäevakul pakkus mulle ja lastele seltsi õde oma lastega :)

Järgmine kord tuleb jalg joonele panna juba laupäeval Jüriöö jooksul. Siis on ülesanne juba raskemaks tehtud. Joosta tuleb öösel ;) Lisaks veel oleneb minu tulemusest võistkonna tulemus. Osaliselt saab tulemusi ka reaalajas jälgida. Täpsemalt OK Võru kodulehel.

Ja nii see minu elu sportlikum pool veereb. Suvel olen lubanud ka korra oma jala Soomes metsa viia - Venla teatejooksul.

Kommentaare ei ole: