esmaspäev, august 16, 2010

Järvamaa MV tavarajal orienteerumises

Nii, kui tuli reklaam, tekkis mul soov osaleda. Seda enam et laupäeval oli nii kui nii klassijuhataja juubelisünnipäeva (50) tõttu plaan ema juurde Järvamaale sõita.
Kui tuli rajapikkuste info, siis ma lõin kahtlema. D21A rada, ligi 7,5 km, tundus mulle kohutavalt pikana, aga samas karsin, et D21B rada on mulle tehniliselt liiga lihtne ja ei paku orienteerumise poole pealt mulle suurt midagi ja seda viimast ma ju soovin, sest selge on, et 3,5 kuuse lapse ema ei saa metsas mingi rakett olla :) Tiksun vaikselt.
Aga kirja ma ennast siiski panin. D21A rajale.
Täna hommikul Ardu poole sõites ei tõotanud ilm midagi head, välku lõi, kohati oli tuul väga tugev. Aga stardiajaks oli sellest jäänud vaid vihmasabin ja kuumaga ma ilmselt polekski ära kestnud seda rada, lõpetasin aga täis päikesepaistes. Minu kardetud katkestamist ei tunudki ja veidi üle 94 minutise ajaga läbisin raja täiesti määrustepäraselt...selle klassi üldarvestuses kuues koht, aga Järva MV arvestuses 3. koht.
Hinges on tunne: Ära tegin! Sest selle aasta metsaskäigud on piirdunud laste tassimisega mööda metsaradu ja kahel korral alla 4 km rajaga, mida olen läbinud nii 45 min. Seekord siis 2x pikem rada ja 2x kauem läks aega ka.
Aga ma olen rahul.

Kõik tulemused.

Kommentaare ei ole: