pühapäev, august 15, 2010

lõpuks ometi sealmaal

juba paar aastat on mul olnud soov õppida, kuidas kirivööd kootakse.
Eile oli siis lõpuks see päev. Mul on isegi raam olemas kudumiseks.
Ema oli mul juhendajaks ja youtube'ist saime juhiseid ka kuidas algus raamile üles panna. Sealt edasi hakkas juba mustri taga ajamine...hetkel läheb küll aeglastelt, aga ma olen tõeliselt õnnelik, et ma nüüd tean, kuidas vööd kududa...eks ajaga tuleb kindlasti kogemusi juurde. Samal ajal, kui ma esimesi katseid tegin tuli ETV'st "Üks tegu: vöötegu" :D tea, kas see on mingi märk.

Igatahes on algus püütud sellele pildile (väga pikk ta ei tulegi see proovitöö, ehk nii meetri jagu):












Kampsunikese lõpetasin ka ära, nööbid veel puudu ja kolmas on juba varrastel, pool on valmis ka ;)

Kommentaare ei ole: