kolmapäev, detsember 09, 2009

minu esimene pakivahetuse saadetud pakk

Et kõik algusest ära rääkida siis: veel viimasel tunnil enne ankeedi saatmise tähtaega lasin ennast Heidil veenda (üsna kergesti), et osaleksin Kullaketrajate Jõulupaki vahetuses. Restoranirallilt koju jõudes ma siis ruttu ankeedi kribasingi ja teele panin.
Natuke ootamist ja loos määras minu paki saajaks Annyliis'i. Järgnes pisike eeltöö tema blogiga tutvumise näol. Asjad mis silma jäid olid: armastab rohelist, on nõrkus kõrvarõngaste vastu, talle meeldib tikkida. Ankeedist sain teada, et mütse ta ei kanna ja sallivahetuses osaleb.
Edasi siis käisin nädalakese ringi ja mõtlesin igasuguseid ideid välja ja panin paberile. Ja vaikselt hakkasin ka realiseerima. Kõigepealt tulid inglid kõrvarõngaste kujul:












Ingli seelikussabast inspireerituna tegin veidi ühte ajakirja skeemi ümber ja valmis kõrvarõngastele seltsiks käekee (neid meeldib mulle teha ja kuigi ma ehteid ise väga ei kanna, siis vahel tuleb ette, et käekeed kannan):









Siis käisin ma kaubanduses ringi, et leida mõnd huvitavat maitseaine segu jõuludeks. Lootsin leida nt. glöggi maitseainet, aga leidmata see jäigi. Käsi haaras hoopis teepakkide järele. Nii mõnus on vahelduseks huvitavaid ja uusi maitseid proovida ja jõulude paiku neid ikka toodetakse :P Valituks osutusid Teekanne "Winterzeit" ja "Hüttentraum" teed. Naudin neid kodus ka iga päev.
Piparkookide küpsetamist ma oma kõige tugevamaks küljeks ei pea ja seega otsutasin lõunanaabrite kaubamärgi kasuks. Ise proovisin nende maigu ka igaks juhuks järgi ;)

Päkapikke tahtsin ka teha. Ideena välgatas ühel õhtul küünlaalus. Ja kuna blogis sorides näis, et väga palju Fimost asju pakisaaja teinud pole, siis otsustasin selle idee kasuks. Küünlaalusel peaks siis olema päkapikud, kes on ennast nii hange ära peitnud, et ainult mütsid paistavad. Ja taevas on kuu. Mõned kuused ka ja....tähed või lumehelbed, mis pimedas helendavad :P


















Pudi-padiks varusin rohelist tikkimisniiti, mis peaks ju tublil tikkijal ära kuluma ja lisaks kotikese valgeid-matte-läbipaistvaid pärleid.

Kaardi sisse sai kirja pandud üks mu lemmikudmaid jõululuuletusi:
Läbi sätendava õhu,
üle karge lume,
pisikene ingel,
paljajalu tuleb.
Süda soe ja särasilmil,
külma ta ei taju,
kannab kuuma küünlaleeki,
läbi valge saju.
Võiks ju arvata, miks see mulle meeldib :P
Edasi jäi veel pakkimine ja pidin olema kindel, et pisikesed näpud midagi laiali ei tassiks, sest oi kuidas neile emme pudi padi ja muu kraam meeldib. Küünlaalus läks evakuatsiooni korras kapi otsa. Ja eks see klaasist asja saatmise mure mind ka kogu pakkimise aja saatis. Mässisin ta vilditüki sisse ja proovisin panna ülejäänud paki sisu nii, et midagi ei loksuks. Ja siis liimisin K
karbile paberi ümber ja oma sõrmed ka muidugi kokku :D Aadress peale ja kui mees koju jõudis tõttasin Kandekeskusesse, kus siis ettevaatuse mõttes selle veel kord sisse pakkisime ja veel ka hoiatavad sildid peale kleepisime.
Edasi ma siis jälgisin ja ootasin. Arvuti järgi oli juba esmaspäeva hommikul kell 7 pakk õiges postkontoris, aga...
Täna siis kauaoodatud teade Annyliis'ilt, et pakk on käes :) Mis mind kõige enam rõõmustab on see, et talle meeldis :)

Selline pikk jutt saigi. Nüüd ootan juba huviga oma pakki :)

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Pakist juba paistis, et oled mu tausta kenasti uurinud, aga nüüd loen, et kohe õige põhjalikult. ;) Seda on rõõm lugeda.

Pakk oli võrratu! :) Hoia pöialt, et ka sinu pakk peagi kohale jõuab ja et see sulle sama palju rõõmu tooks, kui sinu saadetud pakk mulle tõi :).

Annyliis