kolmapäev, detsember 23, 2009

viimased jõuluettevalmistused

Praeguseks hetkeks on jõulukingid pakitud. Eks siis näis, kui palju nad rõõmu teevad saajatele. Pilte asjadest, mis pakkidesse sai hakkab siis nägema pärast pühi, kui ma linnas arvuti taga tagasi olen. Näeb ka käekeed, mida ma 2 korda ümber tegin, ainult veidi, aga siiski :P
Eile sai viimase näpuharjutusena kiirelt vuristatud valmis kaks päkapikumütsi, millega mina ja mees saaksime minna poja lastehoiu jõulupeole. Mehe müts sai tehtud vanast trikotaažsärgist, et igaks juhuks veidi veniks, lisaks veel taaskasutus :) Enda oma aga tegin puuvillasest. Allääreks mõlemal juhul froteeriie. Lõige ülilihtne ja pärit ajakirjast Suuri Käsityö lehti nr. 11-12 2009









Oma ainsa postkaardi, mis enne jõule kohale jõudis sain Annyliisilt. Väga meeldiv üllatus minu jaoks. Suur aitäh talle!

Lisatud 28.12: Hoopis postiljon tegi jõulunalja ja käis nii 4-5 tundi hiljem kui tavaliselt. Ei tea, mis tal siis oli, kas jäi hange kinni või... igatahes enne maale sõitmist õngitsesin postkastist välja 6! postkaarti :D ja täna oli veel 4 tükki lisaks. Aitäh kõigile kaardisaatjatele :D!

Ilusaid valgeid jõule kõigile!

Kommentaare ei ole: