esmaspäev, juuli 27, 2009

nädal aega puhkust

Puhkust linnast ja lasteaiast ja tööst. Pakkisime oma asjad ja läksime laste vanavanemaid külastama ja isegi vanavanavanemaid jõudsime külastada.
Ja sealt kõrvalt sai ka veidi nokitsetud. Põlvamaal olles valmisid sellised kõrvarõngad:









Tegin ühe suurema liithelme:










Lisaks sai lõplikult valmis kunagi talvel alustatud traadipõiming:









Ema komplekti lisandus sõrmus:









ja kaelakee:












Lisaks tegin ühe käekee, millele ka omaniku leidsin ja isegi kaksikõde telliti talle :) Kaksik on hetkel under construction :P









Varrastel on ka üks kudumistöö, aga millal valmib, seda näitab lähitulevik.

Eile õhtul panin ka leivataigna kerkima, sest sünnipäevaks kingiti mulle juuretis. Täna lõunal võtsin ahjust oma esimese leiva. Arenguruumi on veel kõvasti, aga pool leivast on juba ära söödud ja uus juuretis sai ka võetud, et järgmisel korral juba parema lõpptulemuse poole püüelda.
Leib 1:









Leib 2:

3 kommentaari:

Elsa ütles ...

Kuule, sinu esmaleib on väliselt palju kabedam kui minu oma!! Ma küll alustasin ka sellise uinamuina retseptiga a la "lisa jahu, kuni tainas on kördi- või kamapaksune" :P Aga juba neljas katse ja retsepti timmimine tõi emalt hiljem kiidusõnadega sms-i...

Ja vaat sellist sõrmust, nagu sa oma emale teinud oled, mina teha ei oska. Kogu aeg plaanin, et nina ajakirja ja teen enesele selgeks ...

Helle ütles ...

ma tänan kiidusõnade eest:) Leib jäi seest selline nätske ja see andis talle miinuspunkte. Minu retseptis ei kirjeldatudki, milline see tainas lõpuks olema peab ja nii ma siis järgisin täpselt antud koguseid...oleks vast pidanud veidi enam jahu panema. Eks ma teine kord katsetan.

Sõrmusega on aga sellised lood, et see on põhja (sõela) peale põimitud. Mingit õpetust ees ei olnudki, lihtsalt nii nagu mõte jooksis nii tuli :)

Elsa ütles ...

Minu esimesed leivad jäid ka nätskeks.
Üldiste juhendite järgi alustades kirjutasin ma "oma retsepti" kohe katsetama hakates üles ja olen seda kord-korralt vastavalt tekkinud vigadele parandanud :)
Mina pikendasin lisaks jahu lisamisele ka küpsetamisaega...

Mul on paar sõelaga sõrmusepõhja kodus täitsa olemas, katsetamiseni pole aga siiani jõudnud :) Eks vist peaks...