teisipäev, juuli 07, 2009

öötöö

Emalt oli tellimus ehetele. Isegi helmed ostsime Türi Lillalaadalt valmis. Aga minu laiskus ja muud "hädad" ei lubanud mul sellega tegeleda. Aga pärast eilset käevõru rallit võtsin öösel ette ja hakkasin neid valmis ostetud pärleid kuidagi kombineerima. Ilma skeemita, oma olemasolevaid teadmisi ja kogemusi kasutades. Ei tulnudki väga palju harutada :P Valmis sain sellise käekee.





















Täna külastasime emaga Roosi äri ja ta leidis sealt paar huvitavat helmest, millest soovis oma siniste liblikate kõrvale kõrvarõngaid. Ja sõrmust soovis ta juba ka oma kahe käevõru juurde...anna veel sõrm...võetakse kogu käsi :D
Eile tegin veel kahest ema leitud helmest sellised naljakad kõrvarõngad. Lähemal vaatlusel tundub, et tegu on skorpioniga...ise olen ma vähk, aga alati võib ju öelda, et ma olen skorpioni ema ;)









Lisaks sai ema endale kiirelt väänatud sabaga kõrvarõngad. Ühe tilga suutsin selle väänamisega siiski katki teha ja asndust me täna poest ostsisimegi. Kohapeal tegin ruttu ka teise valmis, et ema ei peaks ühe kõrvarõngaga koju sõitma. Aga pildi peale paarina ei saanudki. Siin hommikune pilt üksikust :)

Kommentaare ei ole: