teisipäev, juuli 14, 2009

pärlimaania

Terve mu laud on täis pärleid ja mu poja kipub neid juba laiali tassima...
Eilne aastanumbri vahetus ei anna ka kuidagi tunda ja püüan siis siia ruttu üles panna mõned valminud asjad ja siis hiilida kööki järelejäänud kooki noolima, et seejärel iluunne minna.
Ema valis Roosi ärist kaks helmest ja palus minul neist kõrvarõngad teha. Sellised said:












Maarjale valmistasin oma äsjasoetatud mustade pärlite komplektist sellised kõrvarõngad:












Ja enesele tegin kingituseks sellise komplekti. See on hetkel mu lemmik, tundub selline lihtne ja kerge...suvine :)












Täna põimisin skeemi järgi käekee:









päevane pilt ka :)










Pühapäeval meisterdas ka Maarja endale kõrvarõngad, aga need jäid mu seebikarbi ulatusest välja ;)
Ja Nele käevõru sai ka tund peale eelmise postituse publitseerimist valmis.

2 kommentaari:

Helle ütles ...

püüan ikka tulla, kui ma oma lapsed nõusse saan, sest laupäeval on nad ainult minu päralt

Helle ütles ...

noorema käest küll :P ta saab pühapäev alles aastaseks. Poiss on jäätise eest teinekord nõus elu andma ;)