reede, august 14, 2009

Käbi ei taha kännust kaugele...

...kukkuda. Juba eile kui ma mehe tarvis lühikesi pükse õmblesin teatas poja, et temale ka vaja selliseid. Ainult tema tahtis pikki. Nii väike aga oskab juba nõuda :P Täna otsisin ajakirjast Käsitöö Sügis 2008 välja poiste pükste lõiked ja nende järgi ma pojale püksid õmblesingi. Tundub, et suurus 104 on ikkagi veel liiga suur, igatahes säärepikkust paika pannes tuli jupp toru kummastki säärest maha lõigata. Nüüd jääb vaid loota, et see linane pesus väga kokku ei võta. Laiusest ju võiks, aga pikkusest...siis saab kukekad :P
Püksid ise laual pikutamas:












..ja hiljem omaniku jalas:

2 kommentaari:

Helle ütles ...

Mul olid kunagi linased püksid, mis iga pesuga kaotasid oma pikkusest paar sentimeetrit ja need olid veel poest pärit :) Ei tea, kas siis peaks selle linase enne läbi pesema ;)Samas kui ma mõtlen, siis vist see linane, mida ma varem olen Abhakanist ostnud ei ole märgatavalt kokku võtnud...vähemalt pole mulle kokku tõmbamine silma jäänud

Helle ütles ...

ja tundub, et ongi pesuga sentimeeter paar ülesse kerkinud :( Nüüd on kukekad:P Tundub, et tuleb leiutama hakata, kuidas neist jälle asja saaks;)