esmaspäev, august 17, 2009

Leivategu vol. 3

täna lõunal läks ahju minu kolmas katsetus leiba teha. Seekord lisasin jahu tunde järgi. Aga jah, pealt näeb täitsa kobe välja, aga seest on ikka nätsa, kuigi ahjus oli pea 2 tundi :O Anna või alla, sest tundub, et minul see leivaküpsetamine nii ei õnnestu nagu ma tahaks :(

4 kommentaari:

Elsa ütles ...

Teed sa elektriahjus? Ega ahi liiga jahe ei ole?

Helle ütles ...

elektri oma on jah. Olen küpsetanud 200 kraadi juures nagu minu õpetuses öeldud

Elsa ütles ...

Eks ahjud ka erinevad ilmselt. Aga kui minu esimesed leivad nätskeks jäid, siis kuumusele rõhumine aitas küll :D
Mina küpsetan esimesed 20 min 250 kraadi juures, siis pintseldan pealt veega ja panen fooliumi katteks peale (sest sellega lööb kooriku juba jumekaks parajalt), siis ca 20 min 225 peal ning edasi lõpuni 200 juures...

Helle ütles ...

tuleb vist ära katsetada :)